Cik Najlet
PMR EXAMINATION !!!
● ● Wednesday 2 October 2013● ● 0 Comment

Assalamualaikum , salam sejahtera , hai . Kembali lagi untuk post terbaru . Sebelum ni aku ade post pasal PMR . And now aku tengah menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah 2013 . Tahun last . :)

Harini start exam . Pepagi tadi pukul 8.13 a.m. exam BM K1 . Soalan dia agak mencabar . Tapi nak buat macam mana kann . Buat je lahh . Then pukul 9.13 a.m habis exam . Rehat lebih kurang 1 jam untuk merefresh otak balik . Pukul 10.20 a.m exam BM K2 . Soalan dia boleh tahan ahh . Medium . Heeee . Tapi risau jugak . Nvm , tawakkal 'alallah . :) Exam ni 2 jam sampai pukul 12.20 . Then rehat 3 jam untuk solat zohor , makan tgh hari . Pukul 2.30 sambung PAI sampai 4.30 .

Soalan PAI ni susahh , kalaulah aku ikut je baca ape yg ustazah spot tu , aku rasa aku tak dapat jawab soalan ni . Satu apa pun tak masuk . Yang masuk pun yang tentang sedekah je . Tu pun sikit . Nasib lah aku ambik langkah berjaga-jaga . Baca semua . Alhamdulillah la semua berjawab . Betul ke tak itu kite tak tauu . Soalan Sirah dia susah yang amat . Tahap infiniti . Belajar banyak2 tapi dia keluar kan tajuk tokoh je . Aiyooo . Nasib lah baca . Tu pun baca sepintas lalu . Huhuhu . :'(

Aku harap , dapat ah skor A+ dua2 subjek tu . Harap2 lahh . Doakan aku ehh . Aku nak balas jasa mak ayah aku balik . Diorang dah berhabis duit untuk aku , last2 tak berjaya dapat straight A's . Aku teringin pegang slip yang A A A A A A A A A je semua . Baru best . And aku dah berhasrat nak sambung asrama lepas PMR , so aku kena ahh dapat straight A's . Baru boleh dapat tawaran . Perempuan susah sikit . Ramai yang pandai2 . So kena compete . Laki senang je . Huhu ..

Apa2 punn . Aku harap aku dapat straight A's . Aku ambik 9 subjek . + Arab . :) So 9As InsyaAllah . Dengan izin Allah . Hurmm . So , doakan aku ehh . :) Aamiin2 ya Rabb ! Hee , btw esok aku exam BI P1 , P2 and GEO . Wish me luck . Heee :D

Bismillahirrahmanirrahim ,
Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi maha Penyayang , berikanlah Khairul Najla bt Abas ketenangan jiwa dan hati untuk menjawab soalan yang terbentang . Esok . Permudahkanlah segala urusan hambaMu ini . Ya Allah , hanya padaMu tempat ku meminta . Aamiin aamiin ya Rabbal'alamin . :')

Sekian , wassalam .. :')


Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti