Cik Najlet
Exam Akhir Tahun
● ● Sunday, 18 November 2012● ● 0 Comment

Assalamualaikum w.b.t...
Hye-2 !! Lama kite tak update blog kan . Almaklum la , kite busy sikit .
Harini aku nak crita pasal exam akhir thun .
Aq dapat 4A4B1C . Jadi la . Alhamdulillah .
A aku Bab , Bm , Pis and Sc . C aq Math . Yang lain tu B .
Aq ambik 9 subjek shje .
Nak dijadikan cerita nya , dalam kelas aku nombor 2 dan dalam ting. nombor 3 . Uwaaaa ~ Syukur je la .
Asal kan ade nombor ye tak . Dapat ambik hadiah ! Hehehehe ~ ;D

Sekarang aku nak masuk cita lain .
Sian blog kene tinggal .
Btw , korang pernah dengar tak pasal "akikah" ??
Bukan akikah yang untuk baby tu . Tapi ni "akikah" yang lain , ape R***l . Paham-2 je la .
Oke , korang bayangkan la . Umur 13 thun dh tkde dara . Kesian kat bakal suami dye nanti .
Yang aku tak paham tu , dia pergi nye merelakan . Ish-2 .
Ape la jadi kalau mak bapak dia tahu . Mesti mak bapak dia sedih dan malu .
Jadi , pengajarannya jaga la diri , kehormatan dan maruah masing-2 . Jangan sampai ternoda .
Oke la , cukup le smpai kt sini . Bye . Annyeong ! Assalamualaikum ;)



I miss you capital 'A' :')



Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti