Cik Najlet
SAHABAT SEJATI !
● ● Friday 1 June 2012● ● 0 Comment

Assalamualaikum ! Holla ! Hey semua ! Aku happy + terharu + sebak + macam2 prsaan = tak tau nak kte apeape ! Deyy ! You see the title la ! SAHABAT SEJATI ! Aku baru je lepas tengok Super Spontan ! Abang Zizan kite Juara you tau ~ Hehehehe ! Kite tak puas hati , sebab abg aku dh jumpe Abg Zizan and Abg Johan bnyk kli dh kt uptown ~ Aku rase nak menangis ! Hehehe . Tadi Abang Zizan cakap hadiah yang dia menang tu untuk JOZAN ! Terharu dia cakap camtuh . Tadi dia nangis , nangis kat bahu Abg Johan . Diorang sweet . Abg Zizan letak hidung dia kat pipi Abg Johan ! Aww ! Sweet gila ! Then Zizan ade ckp . Thanks kat fans dye . Aku ade undi dye , so aku terharu . Ye la ucapan terima kasih dia bermakna buat aku ! Abang Zizan and Abang Johan . I have something to say . I Love You guys Very Much Abang-2 sekalian ! Aww . Anyway , tahniah pada Abang Zizan sebab jadi JUARA SS . By the way , tahniah jugak Abang Johan sebab jadi NAIB JUARA SS . You guys memang sporting ahh ! Jwapan korang bgi kat Amerika tu pun terbaik . Bak kata Zizan ," JoZan Takkan Berpecah Walau Apa Pun Yang Terjadi !" Aminn ! I hope your friendship never ending ! <3 Kbye . Assalamualaikum ! Good Night ! :)



Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti