Cik Najlet
Erti Persahabatan .
● ● Tuesday, 5 June 2012● ● 0 Comment



                                                                     
Assalamualaikum and hye friends . Hari ni kita nak mengutarakan tentang persahabatan . Aq ni bukannya arif sngt psl erti persahabatan ni tapi sikit sikit boleh la . Aku nak tanya kann . Korang kawan dengan seseorang tu untuk ape ? Untuk kepentingan korang je ehh ? Korang pikir tak . Ape yang kawan korang rase kalau org yg korang ambil kepentingan tu kawan korang ? Tak pikir kan ape yang diorang rasa . Sebab tu korang main terjah je . Korang ingat kawan korang tu takda perasaan ape . Pastu kawan sebab dia kaya , cantik , pandai . Memilih kawan . Untuk ape ? Diri korang perfect ke ? Then korang nk membanding-bandingkan pulak ! Pikir la . Tak kan nak benda ni jadi kat korang dulu baru nak nyesal . Mana pegi ko dlu yang baik dengan aku ? Mane pegi ko yg aku knl ? Mana pegi nye ? Takkan la dah lama tk jumpa ko berubah . Tak mungkin ahh ~ Aku punya la berharap ko still kwn dengan aku . Aq sedih weyhh . Bnyk kali aku nangis pasal ko . Aku pun tak tau kenapa aku bo*** sangat kawan dengan kau . Aq rase aku silap pilih kawan la . Tpi aku nk putus kn hubungan ni , aku rasa syg sngt kot . Dh lme kite kawan . Tak kn skrg nk hancur plk . Ko pikir ahh . Mcm mne ko rse kalau kawan2 kau skrg buat mcm tu kat kau ? Serius aku cakap . Aq syg kau weyh . Kawan2 aku yg lain , please lah . Tak kan aku sorang je yg nk selesaikan masalah korang . Aku tk kesah . Tapi kalau dah melampau . Sape yg tak menyampah kan . So agak2 ah . Bile ade masalah je cari aku ~ Mne kawan rpt kau yg lain ? Asl aku yg ko tak rpt ni yg ko mintak pendapat ? Mintak nasihat ? Aku pun tk phm . Bila gaduh cri aku . Bile ade mslh cari aku ! Weyh sumpah aku cakap . Aku masih takde sorang kawan yg aku boleh anggap sebagai "Kawan Dunia Akhirat" . Takde weyhh ~ Tolong la paham . Jangan buat aku nangis lagi . :'( Kbye . Wassalam . :|

Kawan . Aku harap kau masih di situ .
Jangan tinggalkan aku .
Kerna aku tk mampu hidup tanpa seorang sahabat .
:')
                                     


Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti