Cik Najlet
EXAM !
● ● Friday 18 May 2012● ● 0 Comment



Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh . Hye , hoi , huii , hii ! :P
Selamat malam ebelibadi ! #GedikGile!# Hahahaha !
Orite-orite ! Stop it ! Title dkt atas tu punya la gempak . Aku siap boleh ber-on9 lagi ! Hahaha ! Nasib ahh !
Exam ? Aku baru habis 3 subjek iaitu BI(Paper1+Paper2) BM(Paper1+Paper2) dan Pendidikan Agama Islam (PAI) . Campur tolak darab bahagi dah lima paper dh . Huiyooo ! Ade 6 subjek tinggal dan aku tak tau berapa paper . Hehehe ! Whatever ah kan . Aku nak cakap soalan BI (Paper2) Section A , SENANG gila ahh ! Sampai nak nangis jawabnya sebab SENANG sangat ! Huaaaa ! Aku harap boleh le skor dngn jawapan yang ape entah aku merapu . Hhahaha !

Then soalan PIS . Huiyooo ! Soalan dia mengancam beb ! Ni lagi satu , dah ar jawab pkul 12.00 lebih , mane dapat ilham nak jwab beb ! Memang tibai je ah citer nye ! Harap-2 jwpn tibai pun betul la . Huhu . Ni pun nak nangis nak jawab nya ! Huhu .
Harini disebabkan hari Jumaat so dua paper je ahh aku pekse bermakna 1 subjek iaitu BM . Soalan dia best nak jawab (Paper2) . Tambah-2 lagi bahagian C nye . Memang bersemangat nak jawab . Mne entah datang ilham mencurah-curah tu ! Alhamdulillah la ~ Tpi slacknye kat bahagian D , 3 pengajaran novel form2 . Dah la tak sentuh langsung tentang pengajaran masa ulangkaji tu . Tup-tup keluar . Naseb aku ingat sikit-2 cite dia . Boleh jugak la menjawab . Hahah . Alhamdulillah lagi skli .

Paper BM harini tk la semencabar paper BI smlm . Memang berpusing otak aku semalam cri idea nye . Hehehe . Tapi syukurlah aku tak tinggal ape2 soalan pun . Hurmm . Isnin depan priksa MATH (Paper1+Paper2) dn GEO kalau tak silap aku ahh ! Haha . MATH ? Jangan la kluar yg susah-2 . Mati jawabnya ! Nak-2 lagi paper 2 , lagi haru biru jadi nya . Huhu . InsyaAllah ahh boleh jawab . Doa-doa je la . GAMBATTE NE NAJLA ! CHAIYOK NAJLA ! GOOD LUCK NAJLA ! Yeahhh ! :D

Dah-dah ! Bai bai . Jumpa lagi .Goodnight ! Wassalam ;)



Turutan dia sama macam apa yang aku lalui sekarang .
First , EXAM .
Second , HOLIDAYS .
Last , RESULTS .
Ya Allah ! Best Of Luck Najla ! ;D


Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti