Cik Najlet
Blog Oh Blog
● ● Tuesday 15 May 2012● ● 0 Comment

Assalamualaikum , salam sejahtera dan hurmm selamat senja. #SebabAkuTulisPukul7#
Hehe . Actually , aku dah lama tk merajin kan diri untuk menulis/merepek/meraban kat blog nih .
Aku ade banyak cerita yang nak share , tapi satu2 ar . Jangan ah kabut . First of all . Esok Hari Guru , so aku nak ucapkan . SELAMAT HARI GURU pada semua guru di dunia especially mak and ayah aku serta semua guru di sekolah berikut :-
1) Taska abim
2) Pra Comel
3) SK Titi Gantong
4) SMKA Sultan Azlan Shah
5) SMK Dato' Abdul Rahman Yaakob

Then , hari Khamis 11-5-2012 skolah aku lawan pantun peringkat daerah , korang tau . Sekolah aku juara pantun daerah . Dengar cerita jumaat depan diorang pergi lawan kat peringkat negeri pulak di Taiping . I wish Best of luck ar kat korang . ;)

Cerita ke-3 .. Nak cerita ke tak nak . Hurmm . Cite je arr . Oke cite dia macam nih . Aku ade minatt sorang mamat nih . Tapi tu 2-3 bulan dulu lah kan . Sekarang nih takde ar minat sangat . Haha ! Dia memang boleh dikatakan ada daya tarikan . Tapi sekarang nih ada daya MELUAT pulak dah . Haha . Whatever ah kan . Yang aku peliknya . Bila jumpa aku je sengih . KAU INGAT SENGIHAN KAU TU KACAK AH ! BOLEH BLAA ! Hambek kau . Tak abis2 nak sengih . Aku pun dah menyampah tengok . Haha . Kesian . Malas fikir pasal kau dah weyh . Untuk pengetahuan kau , aku tak de masa nak TEHEGEH-HEGEH dekat kau weyh . Please jangan perasan . Haha . Oke stop smpai sini pasal budak tuhh . *Ape ? Nak tau nama ? Cari sendiri . Kbye !*

Seterusnya . FYI#ForYourInformation# Khamis nih aku periksa . Haa ! Cun ahh . Hari Khamis peksa yang aku ni dok ngadap blog+fb . Bijak ! Hhaha ! #Chillex ah kan . Aku dah lme tk bukak lappy dah nak bising.Shhhhh!# Ala ni sebagai latihan untuk aku tulis karangan nanti . Hahaa . Ape ape je lah kan . Aku nak cite , esok ade sambutan hari guru . Semua sibuk . Dan esok tak belajar . Yeeehaa ! Haha . #Teruk-2#

Cukup setakat itu . Ini la jadi nya bila KHAIRUL NAJLA ABAS lepas gian . Heh . 1 Jam tulis mende ni je . Tak siap2 lagi . Haha . Sebelum meleret-leret . Baik benti . Kann ? Disebabkan post ni bertemakan hari guru . So aku ltk gmbr Hari Guru ah . ;)


<3 ! SELAMAT HARI GURU !  <3
"GURU INOVATIF MELONJAKKAN TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA"



Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti