Cik Najlet
TAHUN BARU
● ● Saturday 31 December 2011● ● 0 Comment




Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh .

Jam menunjuk kan 1.02 a.m .
Maknanya dah tahun 2012 right .
Aku pun dah berumur 14 thun kalau nak diikutkan tahun lah .
Tapi kalau hari jadi belum lagi .
Berdebar debar nak msuk form 2 nih .
Bukan ape , sebab mse form belajar subjek form 1 je , tapi bila  msuk form 2 nih kena belajar subjek form 2&1.
Itu yang susah tu , hurmmm ,
Anyway 2013 aku dah PMR .
So this year bukan thun "HONEYMOON" aku lagi .
Ohh tidak .
#Stop main main dah lepas nih . Aku nak capai target 9A+
Itu impian aku .
So , aku kena buktikan kat parents aku yang .
"WALAUPUN AKU TAK DUDUK ASRAMA MACAM KAKAK DAN ABANG AKU , AKU MAMPU BERJAYA MENDAPAT 9A+"
Itu matlamat aku .
Now , aku nak senarai kan azam-azam aku untuk 2012 .
- Tingkatkan ibadah terhadap Allah Ta'ala .
- Dengar cakap ibu bapa 
- Tumpukan perhatian dalam kelas
- Dengar cakap cikgu 
- Siapkan HomeWork dengan cepat 
- Buat baik dengan orang sekeliling esp Kawan-2 , Jiran-2 , Masyarakat-2 sekeliling 
- Cuba kurang kan sikap panas baran 
- Jadi budak yang baik 
- Jalan kan tugas yang diberi dengan adil , bertanggungjawab & bijaksana 
- Jadi pelajar yang dicontohi junior 
- Sahut segala cabaran 
- Baiki keputusan exam 
- Lebih peramah 


Rasa nya dah banyak tu .
Cukup lah setakat itu .
Mari kita menuju ke jalan yang lurus . InsyaAllah
Selamat tinggal 2011 . Selamat datang 2012 .


Semangat baru , Azam baru , Kelas baru , Kawan baru*mungkin .
Peace yoo ! ;D






Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti