Cik Najlet
K U T U K ?
● ● Friday, 9 December 2011● ● 0 Comment

Assalamualaikum ~
tadi dan hri sebelum dan sebelum nya aku dikutuk tanpa perasaan .
cewaahh ~
tapi serius aku cakap ,
korang ejek aku GEMUK ~
oke fine ,
aku memang gemuk , aku tak nafikan ,
tapi kan , korang sedar tak ?
yg korang kutuk ni la ciptaan Allah ~
kalau korang kutuk aku , bermkna korang kutuk ciptaan Allah ~
kutuk dpt dosa , kutuk Allah pnye ciptaan stu dosa lagi ,
korang tak takut dosa ke ?
ye aku sedar , aku pun bukan nye baik sangat ,
tapi korang jngn lah kutuk org tuh sbb nk puaskan hati korang ,
x kemana lah weyh ~ dpt dosa lgi ~
satu lagi , aku ade prsaan jgk ~ asl korang sentuh perasaan aku ?
korang byg kan la , kalau korang GEMUK kan , pastuh org ejek kau ?
kau x sked hati ? of course saket kn ,
so sblum aku bls blek ape kau dh buat kt aku ,
aku pun dh muak sbnrnye dkt org mcm ni ~
better korang stop ~ sblum aku bertukar jdi HULK yg wrne hijau tuh ,
erghh ~ mls nk tulis dh , sked hati je , kbhai ~
Assalamualaikum :|
*ubah la prngai kau sblum Allah tarik nikmat yang allah bagi kat kau tuh ~ kecantikan kau tuh x kekal lame pun . hurmm ~

Hello kitty nih comel :)
*ape kne mngena ?


Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti