Cik Najlet
HOLIDAY COME AGAIN !
● ● Sunday, 20 November 2011● ● 0 Comment

Assalamualaikum ,
Hye bloggers ~
yeahh ~ esok dh start cuti skolah ,
dan hari hari aku menjadi smkin borink dan borink ,
aku ase aku ngadap lappy nih je la 24 jam non-stop !
wahha ! kaya TM nnt , haha,
okeyh , hari rbu nih , aku nk gi jlnjln ,
aq gy rombongan tmn aq pgi KL ,
org2 kl ! jumpa disana ! ;)
shri je pun gi sne ,
#sungguh memboringkan ,
lps tuh , aq pun start melyn karenah bosan aku ,
hampeh je ~
bln 12 nnt mak n kakak aku pgi VIETNAM bhaii !
aku nk ikut , x mak aku x kasi ,
Alasan nye , "harga tiket nak pergi mahal , bkn nye murah"
x pe ar mak , ala redha ! huu ,
ala thu , blik nnt bwk souvenier bnyk bnyk ~
aku tinggal le ngn ayh n abg aku ,
bpk borink tinggal ngn diorang ,
mesti aku je yg kne w kje rumah !
tak adil lah cmni !
grrrrrrr !
k lah , HAPPY HOLIDAYS BLOGGERS !
Assalamualaikum ;D


Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti