Cik Najlet
HARIMAU MUDA !
● ● Tuesday, 22 November 2011● ● 4 Comment

Assalamualaikum ,
hye semua , malam tadi aku dapat tidur lena sebab Harimau membaham Garuda ,
penat aku jerit sana jerit sini *dalamrumahokey*
mak ayah aku tengok je , sampai mak aku cakap ,
"Kamu nih Ala boleyh jadi pemain terbaik malam nih"
haha , aku gelak je dengar ~
aku ngan abang aku je pun yang semangat marah marah pemain tu sampai x de suara , haha

Wahai Indonesia ,
korang x sedar lagi ke ?
perbuatan korang selama nih yang membuat kan korang x menang malam tadi ,
buat ape korang nak nangis ?
korang pikir balik , kenapa korang x menang ?
kita dah lah serumpun ,
rakyat korang banyak yang dok Malaysia ,
kenapa korang perlu ngutuk lagu NEGARAKU ?
bakar JALUR GEMILANG ?
kalau korang x suka Malaysia .
kenapa korang kerja , cari duit kat negara Malaysia ?
lepas tuh buat huru - hara ,
weyh sedar la sebelum terlambat ,
pastuh bila Malaysia dah menang ade je yang x puas hati ,
buat taktik kotor ,
kalah menang adat pertandingan la ,
tak perlu lah sampai macam tuh sekali ,
sape suh Bonai tuh pegi oyang goyang jaring gol tuh ?
kan dah tak masuk ,
gol penalti tuh pun masuk sebab bonai tak goyang kan jaring tuh !
haha ! adoiyhh !

dah la tuh , ape ape pun ,
tahniah buat HARIMAU MUDA sebab berjaya mengalahkan 11 pemain dan 90,000 ribu penyokong ~
buat GARUDA , korang boleh cuba lagi kat MYANMAR nanti ,
ape ape pun aku harap korang berubah lah sikap tuh ,
tak yah bongkak sangat !
btw takziah dekat beberapa orang penonton Indonesia yg meninggal mse tuh , kesian diorang ,
hurmmmm ~
 k lah , Assalamualaikum :)
                                            
*SKUAD HARIMAU MUDA*


Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti