Cik Najlet
AWAL MUHARRAM
● ● Saturday 26 November 2011● ● 0 Comment

Assalamualaikum n hye guys !
Salam Maal Hijrah ,
btw esok , aku akan berangkat ke KL --> KUALA LUMPUR ,
with my beloved family atas sbb sepupu aku tunang !
doakan keselamatan kami ,
oukeyh , start maghrib tdi , 1432H sudah pun berakhir dengan sempurna ,
sebenarnye , thun nih la yg bnyk bgy aku pengajaran , aq rse x nk tinggal kan thun nih ~
tapi nk buat cmne , life must go on !
first of all , aku lambat dapat tawaran asrama ,
yg kedua , bile aku dh dapat tawaran asrama , aku lari balik , *youseebetapabodohnyeaku!
yg ketiga , aku bnyk skit kaki thun nih disebabkan jtuh , 2 kli kat asrama , 2 kali kat rumah n skolah harian ,
yg keempat , oukeyh , form 1 nih beza dngn drjh 6 , yg mne subjek nye bnyk , penyakit aku ialah , malas buat homework , then kne mrh ngn cekgu , oke takde hal ,
yg kelima , aku kemaruk ngn internet , yg pling ssh nk dielakkn ialah , FACEBOOK !*akutaktaunkbuatcmne.
yg keenam , aku asyik buat mak n ayh aku marah kat aku ! *anakjenisapelahakunih!
yg ketujuh , aku selalu buat kawan aku sakit hati ! *sorryfriends,akummgcmni!
yg kelapan , aku nih jahat , suke kacau org , x kesah lah yg aku kenal atau tak . *sorryyouall!
yg kesembilan , aku rapat ngan sorang akk upper6 yg mne thun dpn aku x kn jumpe dye lagi , i will miss you sys ! luv yu kak SYAKILLA !
yg kesepuluh , aku dapat twrn pengawas untuk thun 2012 ,
dn bnyk lagi !
last but not least , aku nk mintak maaf kat sesiapa saje yg pernah aku buat korang sked hati , aku hanya manusia biasa yg x pernah lepas dripde mlkukan kesilapan ,

Ya Allah , Kau ampunilah dosa hamba-Mu yg emah ini , dosa ibu bapaku , dosa keluargaku , dsa guruguru ku , dosa rakan2 k , dosa orang yang mengenali diri ini dan dosa seluruh umat Islam di setiap pelusuk dunia , kau rahmati dan redhai lah ape yang telah ku buat sepanjang thun ini ! aminn ya rabbal alaminn ~

Semoga tahun depan akan ku lalui dengan penuh tabah dn ceria ! :D
SALAM MAAL HIJRAH to all Muslims in the world !
Assalamualaikum :D


Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti