Cik Najlet
11 . 11 . 11
● ● Friday, 11 November 2011● ● 0 Comment

Assalamualaikum !
hey all readers !
you see that date !
yeah that date yg buat aq rse happy gyle !
x sngka usaha aku slme nih mcm berhasil .
bkn mcm , mmg dh berhasil pun !
hee ~
yg pertama , aku dapat nombor 2 dlm kls dn tingkatan .
oke lah tuh kan ,
aq x mmpu dpt nombor 1 lgi .
xpe aku akn usaha kn thun dpn ek ~
insyaAllah . jika umur aku panjang ! Aminnn !
yg kedua , aku diterima menjadi pengawas sekolah untuk thun 2012 ~
so junior thun dpn . hati hati ngn aku ye ;)
haha ! pde kawan aku yg x berjye . cbe agy weyhh ~
thun dpn insyaAllah boleh cbe agy .
wlaupun x jdi pngawas !
kau pndai beb !
aku nak ucap TAHNIAH pde yg dpt tdi dn tahniah jgk pde yg x dpt tdy .
skurang kurang nye korANg dh dicalonkan kan .
huu , kire cekgu respect korang lebih jgk la .
bak kata Ustazah Mazlina tadi .
"Pada yg gagal mnjadi pngawas , cbe lgi thun dpn , dn jngn rse kcik hati , sekurang kurang nye cekgu respect kome jugak weyhh , dan pda yg terpilih jngn lku kan tugas "hangat-hangat taik kucing" ehh ~ silap "hangat-hangat tahi ayam lah" . huu
k lah . kan melalut pnjang kang korang x phm .
ape pun trikh ats tuh mmg special sbb trikh tuh jtuh pde hri JUMAAT yg barakah ini .
Assalamualaikum ;)


Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti