Cik Najlet
S.A.K.I.T H.A.T.I
● ● Tuesday, 25 October 2011● ● 0 Comment

Assalamualaikum.
aq sked hti ble ble org mnyalahkan aku dngn bende yg aq tak slh ,
weyh come on lah . slme ko knl aq thun nih .
ko tak phm ke aq cmne .
aq tau ko tak mampu .
aq just joke je tdi .
ko tau tak , ble aq jdi cmni aq ase cm dri aq nih dh takde gune pun wujud kat dunia nih .
tolong jngn bgi aq sedih lgi mcm sblum nih .
boleh kan shbt .
kau prnh fikir ke bpe bnyk kli ko dh sked kn aty aq . weyh come on lha ,
aku nk idup ngn tng . aq xnk jdi mcm dlu .
sampai aku ase mnyesal kwn ngn kau .
sme mcm mne aq buat tindakan bodoh dngn membazirkan duit mak ayh aq dngn msuk asrama .
tolong lah phm aq .
tak kan aku je yg nk phm ko .
ko try lah phm aq . aq letih lah asyik nk menangis je . smpai stu thp aq ase nk bunuh dri sbb aq buat org lain sedih atau sked hti . weyh aq tak boleyh hidup tnpe kwn weyh .
aq harap ko faham . aku hargai ko sbb ko muncul dlm hidup aq ,
tapi jika Allah takdir kan yang aq tak sesuai nk kwn ngn kau .
aq terpakse berundur dri . sbb aq sdr spe dri aku yang nk kwn ngn org yang mcm kau .
org yg lbih tinggi dri aq .
aq sdr weyh . tpi aq hrp ko jngn lah mnyekse jiwa aq weyh.
aq mintak tolong sngt . huuu :'(
k lh . Assalamualaikum .


Older Post | Newer Post
Hello !

Entry Profile Links


Salam & hye fellas . My name Cik Najlet . Stay in Perak . Born in 1998 . Lepas usha usha segala ni . Jangan lupa follow ye . Much Love ♥
>Thank You
Template by : Aishah Baharudin
Basecode : Izzati
Malique ft Black - Teman Pengganti